A gamified knowledge program using artificial intelligence supporting adult entrepreneurship

GameBOX past half of its project

Date

Na tomto projektu pracují experti soustředění kolem otevřeného spolku pro inovace CZECH.UP a partnerů EPMA a slovenského Ponk. Vznikl tak holisticky pracující tým s vysoce expertními znalostmi a schopnostmi práce v odborně heterogenním týmu. To je zárukou kvality, kterou potřebujeme jak pro toto LP, tak i v případě, že z tohoto LP budeme v budoucnu vycházet ekvivalentně, jako z frameworku.

Naši cílovou skupinu tvoří: Stávající coworkeři 18+, Latentní coworkeři (lidé, kteří v současné době pracují po kavárnách a z domova a zatím si neuvědomují kvůli nedostatečné awarness výhody práce v coworkingovém centru); a lidé, kteří mají dlouhou překážku v profesionální kariéře (maminky na mateřské, po dlouhé nemoci, dlouhodobě pečující o svěřenou osobu, a další). Tyto cílové skupiny často uvažují o možnosti začít podnikat, nebo se nechat zaměstnat, ale často z širokého spektra obav, nedostatečné znalosti business prostředí a nedostatečně rozvinutých kompetencí jim chybí odvaha své sny začít realizovat. Ta obava vychází právě z vědomí, že jim chybí zejména sociální kompetence, o které přišli v období odtržení od profesionální praxe. Současně jsme si v „covid“ době uvědomili, že se nastavení a zakotvení konkrétních kompetencí vyvíjí a například pro obchod je nyní důležité také umět pracovat v systému CRM, než tomu bylo ještě před 2 lety. To souvisí s uplatňováním home office a důslednější digitalizací spolupráce v týmech. Náš projekt pomůže části těchto lidí tyto obavy překonat a pomoci jim tak na začátku jejich potenciální nové kariéry.

V rámci tréninku v LP GameBOX může frekventant virtuálně prožít různé situace a účinnost vlastního rozhodnutí na budoucí vývoj. Protože se setká v každém tréninku s jinými situacemi, vznikne u něj vyšší úroveň pochopení problematiky, ale také si nastaví cit pro vlastní rozhodování. Tato kompetence vznikne ve virtuálním prostoru a nemusí tedy v osobním a pracovním životě zažít ekvivalentní selhání a výsledky souhry náhod. TO je výhoda tréninku v digitálním modelu vycházejícím z principů 4. Průmyslové revoluce.

Pokud se někomu tento princip zdá být cizí, je na místě říci, že v současné době všichni pracujeme ve virtuálním prostředí – ať už hrajeme hry, učíme se na mobilu jazyky, procházíme si interaktivní prohlídky výstav, muzeí, či kulturních programů, nebo procházíme pokročilými pracovními tréninky.

Business GameBOX (součást JukeBOX)  jsou otevřená prostředí. Nabízíme vyzkoušení, či různé modely spolupráce všem, kdo se cítí být frekventanty, či tvůrci. Celý tým už se těší na ostrou verzi a věříme, že zaujme mnoho z vás.

Next
articles