CS-Funded by the EU_PANTONE

Gamifikovaný znalostní program využívající umělou inteligenci podporující podnikavost dospělých

Základní informace o projektu

Datum

Business GameBox - Gamifikovaný znalostní program využívající umělou inteligenci podporující podnikavost dospělých podpořený z programu ERASMUS+

Cílem projektu je vyvinout vzdělávací program využívající umělé inteligence podporující témata z oblasti podnikavosti (jak funguje firemní prostředí, jaké mají větší firmy typicky oddělení, jaké jsou týmové role ve start-upech) a z oblasti soft-skills (komunikační a obchodní dovednosti).

Z praxe se ukazuje, že v našem prostředí existuje značné množství lidí, kteří mají dobré nápady, uvažují nebo už realizují své projekty ať už v oblasti vývoje nových technologií či produktů, umělecké tvorby, nebo vývoje inovativních služeb avšak k úspěchu jim nejčastěji chybí právě znalost business prostředí a potřebné softskills, bez kterých nejsou schopni oslovit investory, zakládat a vést týmy a svůj produkt či službu úspěšně prodat potenciálním
zákazníkům.

Náš produkt v podobě softwarového řešení využívající umělou inteligenci formou herní simulace založené na reálných vstupech z business prostředí umožní hráčům procházet připravené scénáře a podle úrovně nastavený simulovat či náhodně generovat události, na které uživatel bude reagovat na a postupně objevovat svět businessu. Zkusí si jaké je to vést obchodní jednání, jak vytvořit marketingový a komunikační plán, jak oslovit investory. Dozvědí se jaká jsou často oddělení ve velkých a středních firmách a jakou strukturu mohou mít firmy menší.

Díky projektu se zvýší vaše soft-skills, jejichž význam je na dnešním pracovním trhu velmi významný. Ověříte si úroveň svých znalostí a dovedností v oblastech nutných pro start podnikání. Objevíte svoji roli uvnitř týmu.

Začátek projektu: 1. 1. 2022
Konec projektu: 31. 12. 2022

Výstupy projektu budou volně k dispozici i po ukončení projektu.

Další
články