SUMMIT zastřešoval téma DIGITÁLNÍ TRANSFORMACE a to specificky její účinky v různých sektorech (vzdělávání a kultura) a na různé skupiny společnosti (mládež). Během konference bylo z různých pohledů řešeno, jak mohou digitální dovednosti (i další dovednosti 21. století) pomoci lidem těžit z účinků digitální transformace. Další horizontální námět prolínající se celou konferencí byl „Evropský rok mládeže 2022“.
![](https://gamebox.czech-up.cz/wp-content/uploads/2022/11/d18fbf2a-d808-4719-9966-e44b7d05a85e.jpg)
Součástí SUMMITu s podtitulem “Shaping DIGITAL transformation with and for ALL’’ byla vystoupení na vysoké úrovni, inspirativní přednášky, panely, interaktivní workshopy a informativní sekce. Po dvou letech online setkávání v rámci každoročních AD SUMMITů se v Praze sešli tvůrci politik a další představitelé z oblasti digitálního vzdělávání, zástupci občanské společnosti, průmyslu i akademické sféry, aby získali nejnovější poznatky o politických opatřeních, inovacích a projektech souvisejících s digitálními dovednostmi, vzděláváním a zvyšováním kvalifikací/rekvalifikací, celoživotním vzděláváním.
![](https://gamebox.czech-up.cz/wp-content/uploads/2022/11/IMG_4876-1024x768.jpg)
Prezentace projektu Business Gamebox proběhla hned první den summitu, tedy 28. září. Partneři projektu CZECH.UP a EPMA účastníkům představili koncept a cíle projektu a v rámci interaktivního workshopu vyzvali účastníky k vyzkoušení náplně gamifikovaného znalostního programu. Byly také prezentovány související metodiky podporující rozvoj v tématech z oblasti podnikání. Akce byla streamována online a měla české, slovenské a další mezinárodní účastníky.
![](https://gamebox.czech-up.cz/wp-content/uploads/2022/11/ALL_DIGITAL_2022-137-LR-1024x683.jpg)